Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Kungarna av Tylösand

Av livetsomsingelmamma - 8 september 2010 22:18

Tittar på kanal 5, kungarna av tylösand. Nej, inget för mig. Fjortisar hela bunten. Dåligt självförtroende vill endast har uppmärksamhet. På det hela taget så känns det bara tragiskt att man ställer upp på ett sådant program när man är så gammal. Borde man inte festat klart då? Har man inte velat sluta göra bort sig?


När jag var 18, ja då gjorde jag en del korkade saker men sen samtidigt hur mogen var man på den tiden? Tänkte man efter före då? Men vid 21 års ålder ja då är det inte så spännande längre att stå och skrika, krypa fram och spy som en gris.


Det har inte så mycket med att jag har barn utan att man har provat på det nu och fått konsekvenserna. Hur mycket konsekvenser behöver en del innan de inser att det inte är lönt?


Alla människor är ju olika och så kommer det alltid att vara. Men när jag ser detta program kommer jag ändå se ut som ett frågetecken. Varför vill man förnedra sig själv?


Ha, ska jag fråga, vad har jag gjort mot mig själv igentligen? Inte inför en kamera iaf ;)


Vad tycker ni om det här programmet? Ris eller ros?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 22:00

ja de senaste månaderna har jag bloggat på sidan:   livetsomsingelmamma.blogg.se   vet någon hur man får över de inläggen hit eller vice versa?   Tacksam för hjälp ...

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 21:49

Jag saknar denna bloggen. Ordentligt. Här är allt uppstrukturerat som jag vill ha det inte som den andra jag startade för att ersätta denna. Så vad har hänt den senaste tiden? Tindra har fyllt 1 år. Stora flickan nu. Jag har börjat studera ...

Av livetsomsingelmamma - 22 september 2010 22:11

Jag har nu beslutat mig för att byta blogg och lämna denna. Detta är ett avslutat kapitel. Nu är det slut på att hänga läpp. Nu ska jag leva i nuet och se framåt. Hänt är hänt, inget som kan förändras eller ångras endast accepteras.   Acceptans o...

Av livetsomsingelmamma - 18 september 2010 17:25

Ja imorgon ber det av och hoppas för allt i världen att det blir ändring där i riksdagen. Jag står inte ut en enda minut till att ha den regeringen vi har nu, eller iaf de som har majoritet. Vi i Sverige vill ha nästintill gratis vård, utmärkt skola,...

Av livetsomsingelmamma - 17 september 2010 21:41

Nu har jag väldigt stor lust att bara tömma sparkontot packa väskan och åka iväg, slippa ifrån allt som gör ont och endast engagera mig i det som får oss att må bra. Idag mår jag inte bra, långt ifrån och vad finns det att göra? Stanna kvar, gråta si...

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards