Alla inlägg under december 2010

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 22:00

ja de senaste månaderna har jag bloggat på sidan:


livetsomsingelmamma.blogg.se


vet någon hur man får över de inläggen hit eller vice versa?


Tacksam för hjälp

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 21:49

Jag saknar denna bloggen. Ordentligt. Här är allt uppstrukturerat som jag vill ha det inte som den andra jag startade för att ersätta denna.


Så vad har hänt den senaste tiden?


Tindra har fyllt 1 år. Stora flickan nu. Jag har börjat studera och hon börjat på dagis. Jag håller fentriskt på att söka jobb men hittills utan resultat. Har någon något över så är jag intresserad.


Jag är mycket gladare. Har fått tillbaka livet och verkligen insett vad som är värdefullt och hur värdefull jag är.


Det är fortfarande inte bra emellan Tindras pappa och mig. Han är fortfarande lika tafatt. Han åker tom ner för att träffa andra i närheten men kommer inte inom oss. Så ja jag är besviken men lägger inte så mkt tid på det längre.


Hur har ni haft det? Är väl inte någon som är kvar här längre kanske men vem vet?


Kram på er alla! Nu ska här bloggas!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards