Alla inlägg den 3 augusti 2010

...

Av livetsomsingelmamma - 3 augusti 2010 21:49

Börjar få ångest och är ordentligt stressad. Kan knappt öppna käkarna för att jag gnisslar så mycket tänder. Känner mig helt maktlös. Jag vill ut och plugga nu, är trött på att sitta hemma. Jag vill komma vidare i mitt liv.


Jag vill börja tjäna pengar och kunna konsumera som en vanlig människa. Köpa bil och åka iväg på roliga aktiviter. Åka och bada, besöka kompisar, apropå resor till något roligt.


Börjar jag studera så kommer jag ha bättre ekonomi än vad jag har nu. Är inte det sjukt?


Jag är riktigt ledsen på detta. Att Tindras pappa gjort såhär.


Ska ge fan i vikten nu och så får det ta den tiden det tar. Är inte intresserad av att gå ner 2 kg i veckan utan går jag ner 1 kg i månaden så är jag nöjd med det.


Jag vill bara umgås med Tindra, leva och må bra. Skit i allt annat. Det spelar ingen roll i det stora hela. Det som spelar roll är det som händer i mitt och Tindras liv och vad vi gör av det.


Tindra ska kunna se tillbaka på sin barndom och säga att hon hade det bra. Dags för mig att se till så det blir så.


Nu ska jag öppna skolboken och sitta en timme sen ska jag gå och lägga mig.


God natt alla!!

Av livetsomsingelmamma - 3 augusti 2010 15:59

Ja har varit en tråkig dag idag faktiskt Tindra sov till 11 idag sen så gick vi iväg en stund och nu så sover hon igen.


Nej jag ska minsann lyfta på rumpan och börja städa nu.


Skriver nog en rad ikväll!!


Kramar!!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards