Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av livetsomsingelmamma - 16 augusti 2010 21:40

Ja hur slutar man tänka på Tindras pappa. Hur gör man för att gå vidare och glömma honom när man ständigt blir påmind om honom? Hur gör man för att inte bli sårad av honom hela tiden?


Hur lär man sig läsa av att han ljuger? Det är så tråkigt när man får reda på att han ljugit för mig.


Varför släpper jag inte bara taget om honom? Gör han något bra för mig och Tindra? Blir vi lyckligare av att han finns nån gång ibland i vår närhet?


Nej! Mitt mål imorgon är fan att sluta tänka på honom. Nu får det vara nog!

Av livetsomsingelmamma - 16 augusti 2010 20:22

Ja vad ska jag skriva idag? Är helt slutkörd efter tentan. Vet inte hur det gick får återkomma om det när jag får tillbaka den. Svarade på det mesta men ifall han tycker det är bra svar det är en annan femmma.


Tindra verkade haft det bra hos min mamma. Men det var inte så många timmar heller.


Har väl igentligen bara slöat mig i soffan nu sen jag kom hem. Hörde av mig till han killen jag träffade i fredags. Vet väl inte ifall jag fick det gensvaret jag hade förväntat mig men sånt är livet. Ganska tråkig verkar han nu i nyktert tillstånd :P


Haha, ja som det kan gå. Hänger inte läpp för det.


Vi hade trevligt då och det är det som räknas :)

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards