Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av livetsomsingelmamma - 23 augusti 2010 22:23

Nu är det färdig funderat med vikten. Nu är jag klar med det kapitlet. Inget jag behöver skriva om utan bara göra.


Bloggen startade jag för att skriva om lita allt möjligt som jag går runt och funderar på så nu är det det den ska användas till :)


Så vad har hänt idag? Gick en långrunda i ösregnet. Hela jag var dyngsur men jag smålog hela rundan ändå. Jag är helt enkelt lycklig. Jag ska se till att göra det bästa ur min situation och när jag tänker tillbaka på mitt liv så har det varit helt underbart!!


Annars så satt jag och funderade på när Tindra låg i min famn innan hon skulle somna. Tänk så underbart där är, just det där lilla att sitta i soffan och koppla av en stund innan läggdags, busa med tösen, äta middag tillsammans. Utan dessa småsaker hade livet inte varit det minsta rofyllt och roligt. Att få känna sig älskad är inte det den viktigaste känslan? Att älska och att älskas!


Tindra, jag älskar dig mer än allt annat på jorden, du är helt underbar. Även när du drar i duken och i sladdarna :)


Du gör så solen alltid skiner!!


Vem älskar ni mest på hela jorden? Vem är det som får er att bli lycklig och glad?

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards