Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av livetsomsingelmamma - 21 augusti 2010 11:23

Det är bara en tanke som snurrar runt i mitt huvud. Runt, runt, runt. Hur är det möjligt? Jag trodde det bara var någon sägen. Inte att faktiskt fanns personer som hade det så. Fan vad fel jag har och fan vad dömande jag känner mig. Jag mår nästan illa av mina tankar. Det är så fel men jag kan inte låta bli att tänka så.


Det värsta är att jag nog inte kan berätta vad det är för jag skäms så mycket. Trots att jag är anonym så nej det är så fel. Jag måste bara skriva av mig för jag kan inte gå runt och tänka på det.


Ja sen hände det än annan sak för några dagar sedan en mamma jag umgåtts med lite till och från berättade att hon och sambon skulle flytta isår för han hade flippat ut big time!


När jag hörde det så tänkte jag bara "hon får skylla sig själv" visst det är fruktansvärt att säga så men hon planerade att bli gravid utan hans vetskap. Han gjorde vad han var tvungen till och accepterade det. Deras ekonomi är i botten, har alltid varit och nu har han hunnit ikapp och fattat vad som hänt. Han ville aldrig ha barn och det visste hon. Visst han gör fel nu som beter sig som en idiot men hon och alla andra visste att han inte är en sådan person som har tålamod till att ha barn. Han har försökt vara positiv hela tiden men även hans bägare rinner över någon gång.


Så jag kan faktiskt inte tycka synd om henne. Den enda jag tycker fruktansvärt synd om är deras son. Alltså fan vad elaka människor är. Även jag, det förnekar jag inte men hur kan man göra så mot andra människor?


Varför är folk så elaka mot varandra? "Where is the love?"

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards