Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Lycka! Men vad gör jag nu?

Av livetsomsingelmamma - 14 augusti 2010 21:56

Var ju på fest igår. Askul! Drack ikapp med killarna, jag kan heöt ärligt säga att jag var långt ifrån nykter men jag kunde föra mig, gå riktigt, prata ordentligt. Men ja full...


Sedan så stack jag ut på den bästa krogen i staden jag bor i. Hade ingen kompis med mig så det var på vinst eller förlust. Träffade en gammal kompis som flyttat en bra bit ifrån staden. Så vi hade jätte roligt. Var ett band som spelade där också. Jag hade verkligen bara tur, träffade flera gamla klasskompisar. Sedan så gick jag och satte mig för att käka "nattamat" inget jag är så förtjust i igentligen men men. Så träffade ett gäng och en av killarna började flörta med mig. Jag som var lite på lyset följde bara med. Så det slutade med att han följde med mig hem. Det var så mysigt och hålla i handen. En bit av vägen hem till mig är inte upplyst så jag tvingade honom :) haha


Jätte trevlig var han, hur snäll som helst. Lyssnade på mig. Jag var ju inte intresserad av att ha sex och han respekterade det. Det har jag nog aldrig varit med om innan.


I alla fall när han gick så sa han "du hör av dig va?" så hur gör man? Vad ska man skriva? När? Eller är han inte intresserad?


Jag är inte en sån person som tar kontakt, jag är ju tjej...


Hjälp någon?

 
 
Gitte

Gitte

15 augusti 2010 08:50

Klart du skall ta kontakt. Skitsamma om du är tjej eller ej, varför gå och spela ett spel och låta bli fast att man vill? Raka puckar, kör hårt. Och gillar han inte läget så är världen faktiskt full med härliga män som gillar starka tjejjer som tar för sig. Det är en sån man vill ha! Go for it, tveka inte. Idag är det ju så megalätt via mail eller sms. Ett litet "tack för senast" räcker. Sen är bollen hans.

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Xecute

Xecute

15 augusti 2010 11:12

"..jag är ju tjej"!!!! *suck*
Antingen vill du träffa honom eller inte = antingen hör du av dig eller inte, oavsett ditt kön!

http://xecute.bloggplatsen.se

livetsomsingelmamma

15 augusti 2010 13:37

Ja alla kan inte vara som du! Jag står för mina åsikter att flickor ska ha rosa, pojkar blått och allt därtill. Kalla det gammaldags om du vill :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 22:00

ja de senaste månaderna har jag bloggat på sidan:   livetsomsingelmamma.blogg.se   vet någon hur man får över de inläggen hit eller vice versa?   Tacksam för hjälp ...

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 21:49

Jag saknar denna bloggen. Ordentligt. Här är allt uppstrukturerat som jag vill ha det inte som den andra jag startade för att ersätta denna. Så vad har hänt den senaste tiden? Tindra har fyllt 1 år. Stora flickan nu. Jag har börjat studera ...

Av livetsomsingelmamma - 22 september 2010 22:11

Jag har nu beslutat mig för att byta blogg och lämna denna. Detta är ett avslutat kapitel. Nu är det slut på att hänga läpp. Nu ska jag leva i nuet och se framåt. Hänt är hänt, inget som kan förändras eller ångras endast accepteras.   Acceptans o...

Av livetsomsingelmamma - 18 september 2010 17:25

Ja imorgon ber det av och hoppas för allt i världen att det blir ändring där i riksdagen. Jag står inte ut en enda minut till att ha den regeringen vi har nu, eller iaf de som har majoritet. Vi i Sverige vill ha nästintill gratis vård, utmärkt skola,...

Av livetsomsingelmamma - 17 september 2010 21:41

Nu har jag väldigt stor lust att bara tömma sparkontot packa väskan och åka iväg, slippa ifrån allt som gör ont och endast engagera mig i det som får oss att må bra. Idag mår jag inte bra, långt ifrån och vad finns det att göra? Stanna kvar, gråta si...

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards