Alla inlägg under augusti 2010

Av livetsomsingelmamma - 1 augusti 2010 17:21

Har haft besök idag :) Så fick äta min första kanelbulle idag :) Haha nu ska jag sluta tjata om mina kanelbullar. Jag är bara så stolt över mig själv att jag måste tjata :)


haha Tindra är helt omöjlig så det får bli ett väldigt snabbt inlägg, hon har inte sovit middag idag så nu är hon kalasövertrött och klängig.


Vi får se till att göra något roligt nu. Hittade gungor lite närmre hemma än vad jag gått till innan så kanske ska gå dit får ju passa på när det är uppehåll :)


Sen ikväll så jag fortsätta baka. Ska ha lite folk hos mig i veckan så måste fixa inför det :)


Trevlig söndag alla!! :)

Av livetsomsingelmamma - 1 augusti 2010 11:58

Har sån lust att gräva ner mig. Hatar denna hemska mensvärk. Kände igår att jag fick så ont i magen och hela jag svällde upp till dubbel storlek (enligt mig själv :P) Idag vet jag iaf vad som står på...


Får nog bli 2 ipren ifall jag ska orka igenom hela dagen. Ja det var det som var skönt när man var gravid, att slippa mens men då mådde man illa hälften av tiden istället och var tvungen att gå och kissa stup i kvarten så ja vad är bäst igentligen?


Ähh får ta och rycka upp mig nu. Lite värk har aldrig skadat någon :)


Kramar!!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards