Alla inlägg den 5 september 2010

Av livetsomsingelmamma - 5 september 2010 21:07

Har en läsare som är inne här varje dag och jag är så elak och inte uppdaterar. Förlåt. Men känner ändå att bloggen inte får tar över mitt liv så ibland behöver jag bara ställa undan datorn. Nu är jag tillbaka med nya tankar.


Idag var Tindras pappa på besök, blev inte så väldigt ledsen idag mer än att jag har ätit massor. Macka efter macka osv. Jag frågade om hans tjej och han sa att det var bra. Sen så frågade han mig ifall jag hade någon på g och jag sa nej. Då sa han "för mig är det helt okej ifall du skaffar ny..." Som om jag bryr mig om vad han tycker? Brydde han sig om vad jag tycker? Nej! Precis ta dig någonstans och försvinn.


Idag hade han inte ens vett till att duscha, håret var superflottigt och bara hängde. Han behöver klippa sig också ser ut som en skogsmulle. Hela han är verkligen ful. Förlåt att jag häver ur mig ett sådant påstående men det är så jag känner det har kanske inte så mycket med utseendet och göra utan mera hur han är som person. Han är en ful person helt enkelt. En manipulativ, äcklig egoist. Var finns det fina i honom? Det är tyvärr obefintligt. Undra hur lång tid det tar för hans nya att se det, tog ju ett tag för mig...


Nu lägger jag för mycket energi på honom igen. Nu ikväll har jag och Tindra haft det jätte roligt. Busat och lekt med hennes leksaker, flugit och bara kelat.


Nästa vecka har jag satt ett vad mot mig själv. Inget TV-tittande på 1 vecka. Ska dra ur sladdarna och få ner energikonsumtionen ordentligt och hoppas det även ger andra vinster. Dator 30 min om dagen så jag kan ombesörja min blogg och kolla mailen. Japp. Detta ska bli grejer detta och jag kommer fixa det! :)


Jag är trött på att slösa bort min tid på att titta på tv:n och surfa runt på datorn.


God natt!! Ha det bra!!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards