Alla inlägg den 17 september 2010

Av livetsomsingelmamma - 17 september 2010 21:41

Nu har jag väldigt stor lust att bara tömma sparkontot packa väskan och åka iväg, slippa ifrån allt som gör ont och endast engagera mig i det som får oss att må bra. Idag mår jag inte bra, långt ifrån och vad finns det att göra? Stanna kvar, gråta sig till sömns och hoppas att allt löser sig någon gång. Fan jag verkligen hatar detta. Jag måste bara få prata, berätta om allt jag varit med om. Allt som gör så fruktansvärt ont i mig så jag kan gå vidare men vem vågar jag säga något till? Orkar jag bry mig ifall jag trampar någon på tårna? Bryr jag mig om vad de tycker? Ja annars hade jag inte tänkt så förbannat mycket på det.


Jag är så förbannat trött på att folk dömer mig utan att veta fakta. Det gör så ont. Det gör verkligen ont att folk tror att jag lurat Tindras pappa till det här. Aldrig, aldrig i hela mitt liv skulle jag kunna göra något sådant.


Jag är så förbannat trött på att ställa upp för folk utan att få något tillbaka. Jag är så trött på att bli utnyttjad. Sluta spela en massa spel, vem är det ni försöker bevisa något för?


Fan, hjälp mig. Jag är helt slut. Snart är jag inne i väggen!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards