Alla inlägg den 6 september 2010

Av livetsomsingelmamma - 6 september 2010 21:11

Skit vad glad jag blev nu när jag gick in här!! Har gått och varit ledsen hela dagen sen tittade jag i statistiken och blev genast på topp humör.


Ja är nere nu igen. Fan alltså! Vill hitta på något, gå ut och dansa, äta middag med en underbar kille, ha sällskap i min soffa. Somna tryggt i någons famn. Jag vill inte vara ensam längre.


Var finns alla snälla killar? Alla killar som faktiskt bryr sig om någon annan än sig själv? Inte finns de i min lägenhet i alla fall så för min del är det helt enkelt dags för mig att sluta leta här för det är tomt på sådana ;)


Mötte en gammal killkompis förra veckan på stan och orkade faktiskt inte med honom utan tvärvände vagnen och tog ett annat håll och jag ångrar mig inte det minsta för det är hans fel alltihop att det blivit som det blivit. Man gör inte så som han gjorde. Han gjorde så fruktansvärt fel och jag tänker inte gråta över det. Han kan bara sticka någonstans.


Visst är det helt underbart att laga mat åt någon! Inte bara åt sig själv... Ska ta mig fan träna lite nu och bli på gott humör!!


Tack alla fina läsare ni får gärna lämna en kommentar och berätta vad ni tycker är roligast att läsa om på min blogg. Vad vill ni att jag skriver om? Vad är det som gör att ni läser just denna bloggen?


Kram kram!!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards