Alla inlägg den 13 september 2010

Av livetsomsingelmamma - 13 september 2010 21:54

Aldrig mer vill jag se ut som jag gjorde innan. Aldrig mer ska vågen stå på 3 siffrigt. Aldrig mer. Fy och usch så hemskt det var. Jag vill aldrig må så dåligt igen att jag går upp så mycket. För det var precis vad jag gjorde, mådde riktigt dåligt. Jag vill inte vara med om att träffa en sådan kille igen om jag så ska leva ensam resten av livet.


Jag vill umgås med människor som gör mig glad, som jag mår bra av. Ja det tycker jag alla ska göra!!


Måste byta skrivbordsbilden, det är en bild på när jag var som störst, vill inte bli påmind varje dag om det. Så idag ska jag ändra det till en bild där jag ser bra ut. En nytagen bild :)


Jag vill kunna röra på mig, inte vara hindrad av massa fett som är i vägen. Nu är det slut på tröstandet. Nu är min kropp till för att användas till det den är till för. Att ha roligt! Springa, leka! Aldrig mer tjockis!

Av livetsomsingelmamma - 13 september 2010 20:59

Åhh det gör så ont i en när Tindra inte vill somna på kvällen utan ligger och gnäller sig till sömns. Inget hjälper utan att hon behöver gnälla. Nu sover hon i alla fall tog nästan en timme idag. Brukar gå på 5 min annars.


Hon är fortfarande förkyld och okrar inte så mycket om dagarna utan sover rätt så mycket. Men när hon väl är i gång så är hon som en orkan sen bara dippar det efter en kort stund.


Hoppas hon blir bra snart :)

Av livetsomsingelmamma - 13 september 2010 10:48

Tösen min har nu lärt sig att säga mamma. Oerhört stolt är jag och just nu hoppas jag att hon aldrig ska sluta säga det! :)

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards