Alla inlägg den 2 juli 2010

Av livetsomsingelmamma - 2 juli 2010 21:20

Ja vad betyder mest igentligen i ens liv? Just nu så är det som betyder mest att jag och Tindra har det bra. Vilket vi även har, förutom att jag är deppig ibland över Tindras pappa men det finns inget att göra där.


Nu är det bara till att fullfölja planen så tappar han snart intresse. För det halvtaskiga engagemanget han ligger inne med gör att man bara blir irriterad allting fullt ut eller inte alls. Jag är inte intresserad av att prata om allt mellan himmel och jord. Jag är intresserad av att prata om Tindra med hennes pappa inget annat.


Tror jag ska lämna funderingarna på att stämma honom för det kommer nog inte bli något positivt mot Tindras bästa ändå. Eftersom de som sitter i hovrätten själva anlitar prostituerade kvinnor när det är olagligt i Sverige så kan de inte ha särskilt mycket klart i huvudet för att dömma till Tindras bästa.


Ska strax gå och lägga mig. Får sätta mig i vänteläge när jag pratar med Tindras pappa. För så fort jag säger något så håller han med men har gör det aldrig i någon handling utan munnen kan gå fast sen händer inget mer.


Det som betyder mest är att Tindra får växa upp med en person som älskar henne och verkligen bryr sig om henne. Att Tindras pappa också har vårdnad är väl något som får accepteras. Det är jobbigt men nu är det så. Skulle så gärna riva alla de papper. Han tycker ju inte om henne, inte som en pappa.

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards