Alla inlägg den 24 juli 2010

Av livetsomsingelmamma - 24 juli 2010 21:32

När jag tog bussen till Lillan i förmiddags så var det 3 ungdomar i gymnasieåldern som satt ett par sätet bakom mig i bussen och pratade. Så äcklad blev jag. 2 killar och 1 tjej var det. Den ena killen berättade om sina bajshistorier, hur kan kletade bajs inne på toaletten på fritidsgården, på nån kyrkovägg. Han hade krossat ett 20-tal fönsterrutor på en högstadieskola. Han var så förbannat stolt över dessa bravader. Äckligt, sjukt och bara helt idiotiskt!!


Sen började de prata om olika porr-sidor. Om att det fanns någon sida där de våldtog tjejer. Misshandlade tjejerna och allt möjligt. Jag mådde så dåligt när jag hörde detta. Fruktansvärt. Sen finns det visst animerad porr som var på snudd lika äckligt.


Jag själv har väldigt svårt förr porr och tycker till största del att den industrin är pervers och utnyttjande. Ingen välmående tjej gör porr. Jag har minsann inte hört talas om det. Porr är till för de som vill tjäna stor summor pengar för att ha råd med sin livsstil.


Det värsta var nog när de började prata om hur de köpt sex utomlands och hur de satt på en 14 åring (Nu vet jag inte ifall detta är sant utan kanske bara var något de hetsade mellan varandra).


Fy jag mådde verkligen illa. Det värsta är det finns tjejer som ser upp till såna idioter och tycker de är grymma/häftiga. De är inte häftiga, de är rädda och har dålig självkänsla, de pratar endast på detta vis för att inte visa sig svaga!! 



Jag tänker avsluta det inlägg med använd kondom för alla könssjukdomar ökar lavinartat. Man vet aldrig var ens ragg har varit innan!

Av livetsomsingelmamma - 24 juli 2010 20:58

Hade jätte roligt igår! Var på ett nytt uteställe och det var jätte kul folk där, kass musik men det gjorde inte så mycket. Däremot har jag en fundering över det här modetmed att använda förlängda tröjor som klänningar. Hur tänker ungdomar? En tjej visade hela rumpan igår när hon var på dansgolvet. Usch, disgusting!!


Jag drack lite grann igår. Vin till maten, cider ute och shots!! Var länge sen jag hade såhär kul, Sist var nog vid studenten och det är ju ett tag sedan.


Hämtade lillan sen på förmiddagen. Åhh vad jag längtade efter henne. Hon var så pigg och glad när jag kom. Stackarn har haft ont i magen idag så funderar över vad hon fått hos mormor och morfar igentligen. Tror inte de är tillräckligt noga med att hålla henne ifrån mjölk. Hon reagerar ju bara hon får lite huden.


Jag såg en nytagen bild idag på mig. Jag ser faktiskt riktigt bra ut nu. Har ju försvunnit 25 kg sen förlossningen, så det är stor skillnad på mig nu. Armarna är riktigt fina nuförtiden. Men det bästa är ändå helt klart att jag är mycket mera rörlig nu än innan.


Nej tror jag ska sätta på en film strax och mysa i soffan!! :)

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards