Alla inlägg den 9 juli 2010

Av livetsomsingelmamma - 9 juli 2010 21:12

Åkte iväg och badade idag och bestämde igår att jag skulle packa färdigt allt men nja gjorde ingenting igår så hade hur mycket som helst att förberedda och fixa imorse. Sprang till tåget (inte så lätt med världens packning och barnvagn), hann som tur väl var. Nytt rekord :)


Busat och umgåtts med min barndomskompis. Vi har verkligen kalas roligt ihop :) Tindra somnade vid halv 7 idag, mega trött hon hade inte tid att sova nån längre stund idag för hon skulle bara vara med och busa :)


Har gjort lasagne nu ikväll, gott!! Nu ska jag gå och lägga mig även om det är tidigt. Dödstrött efter denna hemska värmen!


Fredagsmys up in my ***! Som ensamstående mamma så är det inte så viktigt med fredagsmys. Det kan jag ta igen när jag får besök!! :)


Roligt att det har varit så många inne på min blogg :) Lämna gärna en kommentar ifall det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om.


Många kramar

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards