Alla inlägg den 18 juli 2010

Av livetsomsingelmamma - 18 juli 2010 22:19

Har varit en seg dag idag. La mig alldeles försent igår och Tindra ville upp alldeles för tidigt. Ja, jag får skylla mig själv :)


Varit ute och gått 2 ggr idag, anmält mig till en "gå ner i vikt"-tävling. Så imorgon blir det andra bullar. Jag ska minsann vinna detta. 5 veckor. Hur många kg kan man gå ner på 5 veckor? Hmm det återstår att se.


Köpte hem varma koppen, innehåller inte så mycket kalorier, plus att det går snabbt att tillaga. För nu ska jag börja plugga och då har jag inte tid att väg och mäta allt jag tillagar. Nu ska jag ta dessa tentor jag ligger efter med. Punkt slut.


Hur många kg kan man gå ner på en vecka? Ska ha som mål att gå ner 2 kg första veckan. Tindra ska få växa upp med en normalviktig mamma. Men det viktigaste en mamma som har normala matvanor. Ingen hetsätningar. Har druckit massor idag så har inte varit riktigt lika hungrig. Så ska dricka 2 l om dagen. Så ska det nog gå bra!!


Nu är det dags att gå och lägga sig. Ska gå upp tidigt och börja plugga!! :)


Massa kramar till er där ute!!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards