Alla inlägg den 22 juli 2010

Av livetsomsingelmamma - 22 juli 2010 20:43

Gud vad svårt det är att få kontroll över sitt ätande. Har börjat göra smoothie till frukost och förvånansvärt så håller jag mig mätt på det väldigt länge. Sen när jag gör sit-ups så försvinner hungerkänslorna. Bara till att fortsätta!!


Tyckte jag började få lite träningsvärk i magen imorse men nepp. Ja tror jag måste öka svårighetsgraden eftersom jag lätt gör 50 st i följd.


Åhh det var så roligt för några dagar sen gjorde armhävningar 12 st á 3 set. Jag börjar bli stark i armarna. När jag var gravid orkade jag knappt 2. Det är rejäl skillnad :) Fast visst bär man runt på en 7 kg klump hela dagarna borde armarna bli lite tränade :)


Idag har vi haft så roligt. Vann en nalle till Tindra och köpte en sån där söt tröja med texten "I <3 Mamma" (vet inte hur man gör hjärtan på datorn).


Har nog blivit någon fnurra på tråden med en kompis men hänger inte läpp för det för vi har aldrig varit så bra kompisar och så fort något inte passar henne så blir hon sur. Ja en sån människa som tycker världen kretsar kring henne. Jag säger bara ha det bra, jag ställer inte upp längre!!


Ska strax gå och sova, ska minsann lyckas lägga mig innan 22 idag!! Fast kanske ändå inte för idag går ju det programmet om extrema samlare. Hmm får fundera på det.


Hörs imorgon!!

Av livetsomsingelmamma - 22 juli 2010 00:45

Blir bara ett kort inlägg idag för jag måste gå och lägga mig. Har varit iväg och grillat hela kvällen och haft supertrevligt :)


Åt inte förrän 14 idag, gick sådär sen nu ikväll så blev det lite väl mkt. Jaja 2.5 timmar promenix och 360 sit-ups borde väl göra något positivt :)


Ska träffa en polare imorgon så ska vi åka till en närliggande festival. Härligt nu när det är sommar fullt med marknader, festivaler ja allt möjligt.


På fredag så ska jag vara barnledig och få känna mig ung igen. Ska bli jätte roligt. Känns lite mer okej nu att lämna henne en längre stund. Hon börjar bli en stor flicka nu :)


God natt och sov gott alla!!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards