Alla inlägg den 10 juli 2010

Av livetsomsingelmamma - 10 juli 2010 22:04

Imorgon så kommer Tindras pappa, farmor och farfar. Det kommer bli himla spännande och se vad de kommer säga till mig, har gått och tänkt ut svar på tal nu i några dagar så jag inte blir satt på pottkanten. När ska de fatta att jag fattade ett avgörande beslut för Tindras välbefinnande hade jag inte flyttat så hade hon inte mått såhär bra som hon gör. Det är ren fakta. Jag separerade för att Tindra skulle få växa upp i en trygg och kärleksfullmiljö. Hade det inte varit för Tindra så hade jag fortfarande bott ihop med honom. Tindra står först i prioritet därför fattar jag alla beslut för att hon ska må bra. Så är det och kommer alltid att vara.


                          Källa: (jennifer-chai.blogspot.com)

 

Ska gå och lägga mig nu så jag är relativt pigg till imorgon. Det kommer nog gå bra. Får gå upp tidigt så allt är perfekt har städat idag så nu glänser golven. De kan i alla fall inte klaga på att det är smutsigt hos mig.


Kramar!!

 

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards