Alla inlägg den 4 juli 2010

Av livetsomsingelmamma - 4 juli 2010 23:19

Nu har jag fått nog! Nu är det verkligen mer än vad jag orkar med. Till vilket pris ska jag gå med på att vara alla till lags? det gör inte mig någon nytta, det enda som händer är att jag själv mår så förbannat dåligt.


Tindras pappa har visat var han står. Vill han vara med sin äckliga flickvän så är det upp till honom jag tänker inte var snäll mot honom längre. Jag har alltid ställt upp på honom sen så går han och hittar en ny så fort jag flyttat därifrån. Det visar verkligen var han står. Ja han var inte det minsta intresserad av att skaffa lilla underbara Tindra utan han väntade väl antagligen bara på att jag skulle sticka så han kunde ut och festa igen. Fan när vi bodde ihop var han alltid iväg och när han var hemma så var han fan inte med oss utan satt med sin jävla poker. Hatar verkligen spel över allt annat.


Ringer han ska jag vara kort mot honom och säga att jag är upptagen. När han är nere så ska vi inte vara hemma. För jag är trött på att ha den äckliga människan i mitt hem. Min rena oas ska han inte smutsa ner. Vi får faktiskt träffas på andra platser inte i mitt hem. Nu bor Tindra där också men vad spelar det för roll? Det är fortfarande mitt hem och jag släpper bara in de jag vill. Är inte det min rätt att släppa in de personer som jag vill?


Nu tänker jag inte acceptera mera utan nu är det riktigt hårda bud. Han får minsann gå genom rätten ifall det är så fruktansvärt och skulle han göra det så har jag både det ena och det andra jag kan använda emot honom. Han kan inte komma och gå som han vill det är en människa det handlar om med riktiga känslor. Hon behöver trygghet det får hon inte och kommer aldrig få utav han som är hennes pappa. Jag har acceptrat det nu.


Imorgon så är början på mitt nya liv, Nu ska jag utstråla självförtroende och ta kontrollen över mitt liv!!


Många kramar till er från mig!

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards