Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Så vill jag ha det!!

Av livetsomsingelmamma - 17 juli 2010 22:17

Slutet på filmen är bäst när Moa, André och Jens åker pulka i snön. Så vill jag me ha det! Bara glädje. Nöjd över sig själv, ordentlig pappa till Tindra och komma hem till någon man älskar på kvällen. Nån som stöttar mig genom hela livet och någon jag kan stötta. Någon som tycker om mig och Tindra. Fullt ut, helt och hållet.


Någon som älskar mig och jag älskar honom.


Varför är killar så rädda för att prata med någon som har barn? Är det så hemskt? Kan man inte tycka om någon som har barn? Är jag så äcklig? Är det så äckligt att va med en tjej som har barn?


Nu är det en vecka sen Tindras pappa var här och han har inte ringt och kollar hur det är med henne. Jag ringde tom och skällde ut honom, ändå ingen förändring han är fortfarande så förbannat apatisk. Kommer på avsatt tid, hör inte av sig. Bara dyker upp som ingenting. Det gör så ont i mig. Han bara ringer på dörren. Står där och ser ut som om han äger världen. Bufflar sig in frågar hur det är. Jag säger att det är bra. Sen är det inte mer med det. Han berättar om hans jävla liv, hans jävla biobesök, hans jobb, vänner ja allt som inte är någonting av värde.


Tindra verkar inte vara något samtalsämne för honom. Jag hatar honom verkligen. Han ville verkligen ha henne från början sen när hon kom så var det inte lika roligt längre. Hur fan kan man bete sig så?


Hur kan man välja ny flickvän när det står mellan henne och hans dotter? Hur kan man skita i sin dotter?


Lilla Tindra. Jag älskar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 22:00

ja de senaste månaderna har jag bloggat på sidan:   livetsomsingelmamma.blogg.se   vet någon hur man får över de inläggen hit eller vice versa?   Tacksam för hjälp ...

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 21:49

Jag saknar denna bloggen. Ordentligt. Här är allt uppstrukturerat som jag vill ha det inte som den andra jag startade för att ersätta denna. Så vad har hänt den senaste tiden? Tindra har fyllt 1 år. Stora flickan nu. Jag har börjat studera ...

Av livetsomsingelmamma - 22 september 2010 22:11

Jag har nu beslutat mig för att byta blogg och lämna denna. Detta är ett avslutat kapitel. Nu är det slut på att hänga läpp. Nu ska jag leva i nuet och se framåt. Hänt är hänt, inget som kan förändras eller ångras endast accepteras.   Acceptans o...

Av livetsomsingelmamma - 18 september 2010 17:25

Ja imorgon ber det av och hoppas för allt i världen att det blir ändring där i riksdagen. Jag står inte ut en enda minut till att ha den regeringen vi har nu, eller iaf de som har majoritet. Vi i Sverige vill ha nästintill gratis vård, utmärkt skola,...

Av livetsomsingelmamma - 17 september 2010 21:41

Nu har jag väldigt stor lust att bara tömma sparkontot packa väskan och åka iväg, slippa ifrån allt som gör ont och endast engagera mig i det som får oss att må bra. Idag mår jag inte bra, långt ifrån och vad finns det att göra? Stanna kvar, gråta si...

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards