Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

Tom

Av livetsomsingelmamma - 26 juli 2010 20:24

Nej har inget speciellt att skriva om just nu. Inget som jag vill få ur mig. Kanske senare. Tindra sover, blev inte någon tur till stan utan gick bara till en lekplats idag och gungade. Ska kolla ifall jag fått in underhållet, annars så ska jag bara ta filten och krypa ner i soffan och sätta på en riktigt bra film.


Tror jag behöver det, inte tänka på någonting utan bara liv i nuet.


Vad ska ni göra nu ikväll?

 
 
Ylvali

Ylvali

26 juli 2010 20:58

Jag ska sitta på arslet framför datorn och odla fett i kroppen.. Skitkul!

Det där med att räkna kcal hjälper en bara att inte äta mycket, stämmer tror jag inte det gör för någon helt ärligt.

Vad är din målvikt, om man får fråga sånt? Usch jag känner mig elak att jag klagar på mitt BMI som är 17.6 när du har haft 33! aja.... Det är ändå jag som ska leva i min kropp, och du i din. :)

Nu lyckades jag trycka bort resten av din kommentar och minns inte vad du skrev mer,, men jag såg franska på slutet och kan avsluta med ett, sáemkrfs´dnfef´´s´´e´fmsn vou! (det är en särskild fransk dialekt, det betyder hejdå ;) )

http://www.anadear.bloggplatsen.se

 
Ylvali

Ylvali

26 juli 2010 21:17

Hej! Tänkte bara länka dig till en VÄLDIGT BRA förklaring över hela Ana, Mia grejen. Du sa ju att du inte riktigt förstått det. :)
Du måste inte läsa, det är ganska långt och dessutom på engelska. Men det ger en klar bild över vem Ana är, och vad hon betyder för mig och många andra.

http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/2010/july/letter-from-ana.html

Hon som bloggar är också en jättebra bloggare, och snäll kompis. :)

arbres et oignons. (pussar och kramar (A) )

http://www.anadear.bloggplatsen.se

 
Ylvali

Ylvali

26 juli 2010 21:29

Har för ont i ryggen och knäna....... Och är för lat. WAHA.

Du dom där valkarna vid BHn har jag fortfarande. Hur mycket jag än vill bara SKÄRA bort dom kommer dom alltid vara där, på alla.

Jag lär ut modernt och street. Det är jättekul, och barnen tycker verkligen om både dansen, mig och varandra. Super :)

http://www.anadear.bloggplatsen.se

 
Ylli

Ylli

26 juli 2010 21:58

nä, och ingen vet hur det är att leva med ätstörningar. Därför får jag konstant vuxna som hackar på mig,, Haha seriöst, googla på ylvali och anorexia, så hittar man många som har pratat om att jag är uppmärksamhetsberoende, att jag mår dåligt, bla to the bla to the other bla! Dom tror dom vet, hahahaha stackars blinda människor.

Haha jag hatar biologi, fysik, och särskilt KEMI! Har bara G i NO för att jag har jättelätt för att minnas skolsaker och därför klarade alla prov ^^

Lycka till med ryggbrösten du ;) Vet du vad du kan göra istället för att äta kcal? Du kan göra små papperssvalor, och sedan med nål och tråd trä dom på ett halsband... Det har jag alltid velat göra :)

Haha let's dance är INTE min stil, men du har säkert sett "so you think you can dance?" Där dansar dom mycket modernt. Typ balett, fast inte lika stelt.

http://www.anadear.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 22:00

ja de senaste månaderna har jag bloggat på sidan:   livetsomsingelmamma.blogg.se   vet någon hur man får över de inläggen hit eller vice versa?   Tacksam för hjälp ...

Av livetsomsingelmamma - 5 december 2010 21:49

Jag saknar denna bloggen. Ordentligt. Här är allt uppstrukturerat som jag vill ha det inte som den andra jag startade för att ersätta denna. Så vad har hänt den senaste tiden? Tindra har fyllt 1 år. Stora flickan nu. Jag har börjat studera ...

Av livetsomsingelmamma - 22 september 2010 22:11

Jag har nu beslutat mig för att byta blogg och lämna denna. Detta är ett avslutat kapitel. Nu är det slut på att hänga läpp. Nu ska jag leva i nuet och se framåt. Hänt är hänt, inget som kan förändras eller ångras endast accepteras.   Acceptans o...

Av livetsomsingelmamma - 18 september 2010 17:25

Ja imorgon ber det av och hoppas för allt i världen att det blir ändring där i riksdagen. Jag står inte ut en enda minut till att ha den regeringen vi har nu, eller iaf de som har majoritet. Vi i Sverige vill ha nästintill gratis vård, utmärkt skola,...

Av livetsomsingelmamma - 17 september 2010 21:41

Nu har jag väldigt stor lust att bara tömma sparkontot packa väskan och åka iväg, slippa ifrån allt som gör ont och endast engagera mig i det som får oss att må bra. Idag mår jag inte bra, långt ifrån och vad finns det att göra? Stanna kvar, gråta si...

Presentation


21-åring ensamstående mamma till en dotter som är född på hösten 09

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards